OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
Etický kódex

Etický kódex

I. Úvod

  1. Etický kódex predstavuje súhrn etických princípov spoločnoti KOVALČÍK, s.r.o., noriem a pravidiel, ktoré sú záväzné bez výnimky pre každého zamestnanca. Nerešpektovanie kódexu zo strany zamestnancov sa považuje za závažné porušenie pracovnej disciplíny. 

  2. Cieľom Etického kódexu je zabezpečiť korektné správanie sa všetkých zamestnancov medzi sebou navzájom, voči zákazníkom, spoločnosti samotnej i vonkajšiemu prostrediu a tým prispieť k tomu, aby sa stala dlhodobo uznávanou a dôveryhodnou spoločnosťou. 

  3. Spoločnosť vo svojich podnikateľských aktivitách dôsledne dodržiava všetky zákonné ustanovenia platné na území Slovenskej republiky a Európskej únie. 

  4. Spoločnosť sa nedopúšťa korupcie, rešpektuje pravidlá hospodárskej súťaže a podporuje korektné podnikateľské prostredie. 


 

II.   Vystupovanie voči zákazníkom

  1. Spoločnosť je zákaznícky orientovaná spoločnosť a snaží sa urobiť všetko preto, aby bol zákazník s jej službami a dodávkami spokojný. 

  2. Spoločnosť sa usiluje o dlhodobú spokojnosť svojich zákazníkov, a preto musia byť jej služby a tovar spoľahlivé, kvalitné a za primeranú cenu. 

  3. Každý zamestnanec má povinnosť usilovať sa o získanie dôvery zákazníka a nikto nesmie s touto dôverou hazardovať. Preto sa vždy správa k zákazníkovi profesionálne, zdvorilo, čestne a ústretovo. 

  4. Ak nie je možné splniť zákazníkovo prianie, alebo poskytnúť požadovanú službu či dodržať dohodnutý termín alebo iné podmienky, treba zákazníka čo najskôr a pravdivo informovať a hľadať riešenie, ktoré by bolo pre zákazníka prijateľné. 

  5. Zákazník obvykle nemá odborné znalosti, informácie a technické zručnosti ako zamestnanec a túto situáciu vo vzťahu k zákazníkovi nie je dovolené zneužívať, obzvlášť nie na uvedenie zákazníka do omylu s cieľom získať na jeho úkor prospech. 

  6. Spoločnosť dbá o ochranu majetku, oprávnených záujmov a dobrého mena zákazníka. Zachováva preto diskrétnosť o skutočnostiach, ktoré boli získané od zákazníka alebo pri výkone jeho práce v jeho priestoroch. 

  7. V prípade, ak je správanie zákazníka voči zamestnancovi vulgárne alebo urážlivé, má zamestnanec právo slušne ho požiadať o ukončenie komunikácie a riešiť vzniknutú situáciu prostredníctvom svojho nadriadeného. 

III. Zásady prístupu k zamestnancom

  1. Spoločnosť si uvedomuje, že jej rozvoj závisí od odbornosti, poctivosti, zodpovednosti a lojality zamestnancov. Váži si každého zamestnanca, ktorý preukáže uvedené vlastnosti a dbá, aby všetci mali vytvorené optimálne podmienky na svoj ďalší odborný rast a dôstojné podmienky na prácu. 

  2. Spoločnosť sa zaväzuje vyhnúť akejkoľvek diskriminácii pri prijímaní, odmeňovaní, kariérnom raste či uvoľňovaní zamestnancov. 

  3. Spoločnosť dbá o to, aby systém odmeňovania zamestnancov bol odborný a spravodlivý. 

  4. Spoločnosť dôsledne dodržiava všetky predpisy spojené s ochranou zdravia a bezpečnosti pri práci. Zároveň od každého zamestnanca požaduje, aby bezvýhradne rešpektoval bezpečnostné predpisy a normy a dbal, aby svojim konaním neohrozil seba, spoluzamestnancov alebo zákazníkov. 

 


 


 

31.12.2022 KOVALČÍK, s.r.o. 

Administrácia WebĽahko | Tvorba webových stránok na WebLahko  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok