Etický kódex
I. Úvod
-
Etický kódex predstavuje súhrn etických princípov spoločnoti KOVALČÍK, s.r.o., noriem a pravidiel, ktoré sú záväzné bez výnimky pre každého zamestnanca. Nerešpektovanie kódexu zo strany zamestnancov sa považuje za závažné porušenie pracovnej disciplíny.
-
Cieľom Etického kódexu je zabezpečiť korektné správanie sa všetkých zamestnancov medzi sebou navzájom, voči zákazníkom, spoločnosti samotnej i vonkajšiemu prostrediu a tým prispieť k tomu, aby sa stala dlhodobo uznávanou a dôveryhodnou spoločnosťou.
-
Spoločnosť vo svojich podnikateľských aktivitách dôsledne dodržiava všetky zákonné ustanovenia platné na území Slovenskej republiky a Európskej únie.
-
Spoločnosť sa nedopúšťa korupcie, rešpektuje pravidlá hospodárskej súťaže a podporuje korektné podnikateľské prostredie.
II. Vystupovanie voči zákazníkom
-
Spoločnosť je zákaznícky orientovaná spoločnosť a snaží sa urobiť všetko preto, aby bol zákazník s jej službami a dodávkami spokojný.
-
Spoločnosť sa usiluje o dlhodobú spokojnosť svojich zákazníkov, a preto musia byť jej služby a tovar spoľahlivé, kvalitné a za primeranú cenu.
-
Každý zamestnanec má povinnosť usilovať sa o získanie dôvery zákazníka a nikto nesmie s touto dôverou hazardovať. Preto sa vždy správa k zákazníkovi profesionálne, zdvorilo, čestne a ústretovo.
-
Ak nie je možné splniť zákazníkovo prianie, alebo poskytnúť požadovanú službu či dodržať dohodnutý termín alebo iné podmienky, treba zákazníka čo najskôr a pravdivo informovať a hľadať riešenie, ktoré by bolo pre zákazníka prijateľné.
-
Zákazník obvykle nemá odborné znalosti, informácie a technické zručnosti ako zamestnanec a túto situáciu vo vzťahu k zákazníkovi nie je dovolené zneužívať, obzvlášť nie na uvedenie zákazníka do omylu s cieľom získať na jeho úkor prospech.
-
Spoločnosť dbá o ochranu majetku, oprávnených záujmov a dobrého mena zákazníka. Zachováva preto diskrétnosť o skutočnostiach, ktoré boli získané od zákazníka alebo pri výkone jeho práce v jeho priestoroch.
-
V prípade, ak je správanie zákazníka voči zamestnancovi vulgárne alebo urážlivé, má zamestnanec právo slušne ho požiadať o ukončenie komunikácie a riešiť vzniknutú situáciu prostredníctvom svojho nadriadeného.
III. Zásady prístupu k zamestnancom
-
Spoločnosť si uvedomuje, že jej rozvoj závisí od odbornosti, poctivosti, zodpovednosti a lojality zamestnancov. Váži si každého zamestnanca, ktorý preukáže uvedené vlastnosti a dbá, aby všetci mali vytvorené optimálne podmienky na svoj ďalší odborný rast a dôstojné podmienky na prácu.
-
Spoločnosť sa zaväzuje vyhnúť akejkoľvek diskriminácii pri prijímaní, odmeňovaní, kariérnom raste či uvoľňovaní zamestnancov.
-
Spoločnosť dbá o to, aby systém odmeňovania zamestnancov bol odborný a spravodlivý.
-
Spoločnosť dôsledne dodržiava všetky predpisy spojené s ochranou zdravia a bezpečnosti pri práci. Zároveň od každého zamestnanca požaduje, aby bezvýhradne rešpektoval bezpečnostné predpisy a normy a dbal, aby svojim konaním neohrozil seba, spoluzamestnancov alebo zákazníkov.
31.12.2022 KOVALČÍK, s.r.o.
|